Isnin, 12 Disember 2011

'Lunch' hari ini

12.15 ptg : Hari ni, aku dan member2 ofis pergi ke Ampang Park. Tak sangka pula aku di tingkat atas ada Medan Selera dengan perbagai variasi makanan.... tapi aku tertarik pada satu gerai yang tertulis Grill.. tak perasan lak aku ada Monkey. Tengok gambar baru perasan. Ni yang aku menyampah, ada banyak nama, hang pi letak Monkey wat apa. Menu nama Melayu tapi yang lain tu dalam Inggeris, buat rosak bahasa. Rasa agak ok juga, macam asam pedas. Member2 yang lain pekena Nasi Ayam dan Nasi Kukus.


Lepas makan, kami pergi serbu kedai kamera. Ada antara kami yang nak beli kamera, tapi masih teragak2. Di ruang tengah Ampang Park ni, ada kedai kamera yang agak terkenal. Namanya, Leos Trading. Kebetulan, tuan kedai, Jeff ada di situ. Apa lagi, member2pun tanya sakanlah. Selepas jumpa Jeff, terlerai kekusutan dan kebuntuan, kamera mana yang nak dibeli. Masing2 terminat nak beli G12 kerana menjadi pilihan ramai disamping harganya yang agak menarik. Tapi apabila sampai ofis, ada pula yang racun, G13 nak keluar. Rasanya, kalau macam ni, tunggu gajah berkokok pun, korang tak beli-beli kamera. Ehemm...



2 ulasan:

  1. yg racun tu tak beli pun...saja ja...jgn takut....g12 coming soon

    BalasPadam
  2. ok cantik.. kalau ada pluang aku nak try snapshot kat showroom...

    BalasPadam