Selasa, 20 Disember 2011

Canon PowerShot G12

9.00 malam - Masih berkisahkan 'Preview' Canon PowerShot G12. Hari ini aku kuatkan semangat untuk ke Canon Lifestyle Concept Store di Level 3 Ramlee Mall, Suria KLCC untuk 'preview' Canon Powershot G12. Apatah lagi aku dah berjanji dengan rakan-rakan, kenalah aku tunaikan.

Dengan keramahan dan tunjuk ajar dari 'Sales Executive' yang bernama Ryan Ng, kerja 'Preview' aku menjadi mudah dan mengambil masa yang singkat. Selepas mencuba fungsi-fungsi dalaman kamera ini aku pasti pilihan aku pada kamera ini. Cuma fungsi binadalam ND, tidak dapat aku cuba kerana tiada awan yang nak di 'snapshot'. Kepada mereka yang meminati imej awan yang berkepol-kepol, fungsi ini amat bersesuaian. 

Sila lihat imej yang terhasil, aku pasti ramai yang akan terpikat.



3 ulasan:

  1. tu dia......terus kedai canon....terbaik la

    BalasPadam
  2. terbaek lah bro... errr... bile kita leh sentap ini monster Sue ? Aku tunggu hang aje ....

    BalasPadam
  3. esok lunch, sue cuma boleh tengok je...minggu depan aku cuti seminggu apalagi nental G12 lah ....

    BalasPadam